M-am molipsit urit...

... de la un amic care are microbul modelismului de ceva vreme, deşi se declară începător (asta pe mine mă face novice, nu?). Eu nu l-aş numi aşa, având în vedere că lucrează la un Tirpitz 1:350...
Aşa că mi-am luat inima-n dinţi şi am pus ochii pe un BTR-152V
la 1:72 – în imagine cutia kitului.
M-am uitat pe ICM – producătorul kitului – dar l-aş prefera tot pe ăsta, deşi am vazut şi BTR-152K, cu blindaj complet, pentru că poţi vedea detalii din interiorul maşinii (scaune, volan, manete, bănci etc.).
Imaginea a doua este tocmai pentru a arăta detaliile vizibile din interior.
Vă voi ţine la curent cu procesul de fabricaţie. Deocamdată am cumpărat vopsele acrilice Vallejo (brown violet, glossy black şi yellow ochre pentru caroserie şi şasiu), Louvre (Naples yellow hue pentru nisip, cred că o să-l fac într-o dioramă „deşert” mai mare, pentru încă 2-3 modele) şi Model Master (steel, pentru părţile metalice, duh!) pentru pensulă , 3 pensule fine de pictură (două ascuţite şi una plată), o jumătate de kilogram de putty (pastă de modelat care se întăreşte la contactul cu aerul) şi o spatulă de lemn pentru modelarea lui. Cam toate vopselele sunt pe la 8 lei, pensulele de la 3 la 7 lei, putty 7 lei/0,5 kg şi spatula 1,5 lei.
Am nevoie disperată de lipici, nu am găsit decât cyanoacrilat şi nu e bun.
• Imaginile sunt (c) InternetModeller şi ModellingMadness.

No comments: